پنجمين نمايشگاه بين المللي گردشگري و هتلداري

به گزارش ميراث آريا(chtn)و به نقل از روابط عمومي ستاد تبليغات و نمايشگاه ها، محمد حسين برزين با اشاره به زمان برگزاري اين نمايشگاه از تاريخ 24 الي 27 ارديبهشت سال جاري گفت: پنجمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و هتلداري اصفهان در فضايي به وسعت 4 هزار متر مربع شامل 150 غرفه با نظارت ستاد تبليغات و نمايشگاه ها برگزار مي‌شود.

برزين هدف از برپايي اين نمايشگاه را توسعه گردشگري داخلي و گسترش فرهنگ گردشگرپذيري در کنار معرفي ظرفيت‌هاي مرتبط با گردشگري و صنايع وابسته ارزيابي کرد و افزود: برگزاري اين نمايشگاه در شهر تاريخي اصفهان که از آن به عنوان نگين گردشگري کشور ياد مي‌شود، به همراه حضور سازمان‌هاي استاني ميراث فرهنگي و گردشگري، امکان بهره‌مندي کيفي و کمي و برقراري ارتباط ارگانيک با مجموعه‌هاي گردشگري را فراهم خواهد ساخت.

رييس ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها با اشاره به جايگاه رسانه‌ها در تبيين اهداف گردشگري و اطلاع رساني بهينه گفت: در پنجمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و هتلداري براي اصحاب رسانه نيز غرفه‌هايي در نظر گرفته شده است.

رييس ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها با اشاره به جايگاه نمايشگاه‌هاي داخلي در توسعه گردشگري داخلي و ارتقاي سطح فرهنگ گردشگرپذيري گفت: اميدواريم برگزاري اين نمايشگاه در اصفهان بتواند در بازارداري و تنظيم بازار گردشگري داخلي نقش موثري ايفا کند.

وي در ادامه از روند برگزاري نمايشگاه‌هاي داخلي گردشگري به عنوان مهمترين «عوامل ترغيبي، تبليغاتي انگيزشي و هدايتي» پديده‌هاي گردشگري داخلي ياد کرد و گفت: بر اساس چشم انداز 20 ساله گردشگري نقش مهمي در توسعه اقتصاد کشور داشته و جايگاه مهمي را در چرخه اقتصاد ملي به خود اختصاص داده که اميدواريم با برگزاري هدفمند نمايشگاه‌هاي گردشگري در شهرهاي مختلف، با هدايت سفر به مناطق کشوري چرخه اقتصادي گردشگري در سراسر کشور پراکنده شود.

برزين با اشاره به نقش تبليغاتي نمايشگاه ها در حفظ و توسعه نظام بازاريابي گفت: تبليغات گردشگري نقشي اساسي در حفظ و گسترش بازارهاي داخلي و خارجي گردشگري داشته و ستاد تبليغات و نمايشگاه ها بخش خصوصي را به مشارکت فعال در برگزاري و توسعه پايدار اين نمايشگاه‌ها فرا مي‌خواند.

رييس ستاد تبليغات و نمايشگاه ها با تاکيد بر تثبيت جايگاه ايران در سبد جهاني توريسم در سايه حضور موفق در بيش از 50 نمايشگاه جهاني گفت:‌ برهه کنوني گردشگري زمان بهره‌گيري از فرصت‌هاي تجاري ارزشمند در بخش‌هاي خدماتي به تبليغات گردشگري بوده و برگزاري نمايشگاه‌هاي مرتبط با ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري بهترين ابزار براي استفاده از اين فرصت ها به شمار مي‌رود./106

انتهای پیام/

کد خبر 1388011811